Eerste slotronde te Meppel is verfilmbare thriller

In restaurant De Tipbrug is vanavond de slotronde gespeeld voor de klasses 4A en 4B. Wat was het spannend vanavond! In 4B met Meppel 6, ons jeugdteam, was het verschil een half bordpuntje. De beslissing volgde pas ver na elven. Eerst wist ZZS te winnen, nadat in tijdnood van alles was gebeurd. Ze hadden echter slechts met het kleinst mogelijke verschil gewonnen. Meppel 6 was kampioen als ze wisten te winnen. 3-1 voor en alleen nog remise nodig, maar het kwam er helaas niet meer van. Arno Braam vocht als een leeuw, maar om kwart over twaalf en met nog 1 minuut op de klok voor zijn tegenstander, moest hij opgeven. Ik stel voor om voor meer informatie het verslag van de jonkies zelf af te wachten. In ieder geval, als we de goed ingelezen Zwollenaren mogen geloven, is ook Meppel 6 gepromoveerd als beste nummer 2. We zullen het zien!
In 4A verliep alles volledig ontspannen. De Combinatie 2 deed wat het het hele seizoen al deed: alles winnen. Meppel 5 kon daar dus niet tegenop. Een meer dan terechte kampioen in 4A dus.
Wij hopen dat iedereen een fijne avond heeft gehad en zien alle gasten graag in de komende jaren weer terug in Meppel.

2 reacties
  1. Jammer voor MSV 6 en felicitaties voor ZZS!2. We hebben een erg leuk schaakseizoen gehad en sluiten dat dus ook nog met promotie af!
    Ik ben trots op mijn team en heb aan de schakers gedacht vanuit Canada.
    Groeten allemaal!
    De organisatie bedankt!!! Maandag ook een prettige avond gewenst met de slotavond met Leo zijn kanjerteam!