Het eerste wint van VAS en speelt zich veilig!

Vandaag was het erop of eronder voor het eerste. Emanuel Lasker stond een matchpunt achter ons, maar moest tegen het al gedegradeerde Hardenberg. Dat hield in dat we het in eigen hand hadden, maar dat er waarschijnlijk wel punten gepakt moesten worden. Met 4-4 hadden we ons veilig gewaand, maar liefst moest er gewonnen worden. Dit lukte, ruimschoots. De score had nog ruimer uit kunnen vallen als Bart zijn gewonnen stelling had omgezet in een punt en niet verkwanselde, in een marginaal gewonnen eindspel terecht was gekomen en dat nog verloor. Volledig verslag waarschijnlijk morgen!

Individueel:
1. Bart, 0
2. Richard, 1/2
3. Dennis, 1
4. Roel 1
5. Micha 1
6. Rienk, 1/2
7. Fokke, 1/2
8. Alwin, 1
Totaal: 5 1/2 – 2 1/2

1. Gefeliciteerd mannen.
    Mooi weer een jaar 2e klasse.
    Misschien volgend jaar de punten wat eerder in het seizoen pakken 😉

2. Geweldig resultaat heren! En ook klasse van Rienk die zich door de deceptie van afgelopen dinsdag niet van de wijs heeft laten brengen.

3. Dank je wel Menno voor de aardige woorden 😉 En natuurlijk is het fantastisch dat we volgend jaar weer met het 1e msv team in de 2e klasse meedraaien. Qua aantal bordpunten stonden we op de derde plaats. Dit jaar zat alles dicht bij elkaar.