Leuke wedstrijd tussen viertallen Meppel en Voorst

Naast de thriller Real Madrid – Ajax stond er gisteravond nog een leuke topper op het programma: MSV 2 – Voorst 2 bij de viertallencompetitie. Het team van captain Bert Bakker bleef als enog team van de vereniging ongeslagen aan de leiding na een verdiende zege van 3-1.

het lag niet aan de dames van Voorst, zij speelden 1-1. De mannen aan de laagste borden gleden uit en verloren daar met 2-0, zo werd de eindstand 3-1 voor de Meppelers. De vier punten vielen tussen de vier prachtige doelpunten van Ajax. Esther onthoofde als het ware Henk Twerda, toch een geducht tegenstander. Henk kwam niet in zijn spel en werd vrij vlot van het bord af geknikkerd en het was 0-1. In de analyseruimte zagen we nogmaals hoe fraai Esther gewonnen had.

Daarna maakte Wilma in de tweede helft van haar nette partij een foutje en Maikel, die twee pionnen had gegeven in een Noors gambiet profiteerde met zijn actieve stukken, 1-1. Bij Ajax was het inmiddels 0-2.

Daarna wisten Bert en Cor te winnen voor MSV 2 en zo kwam de 3-1 op het scorebord. Ajax deed er nog een schepje bovenop na de schaakwedstrijd en maakte 1-4. Een leuke schaakavond en ontmoeting eindigde rond half 11, zodat het team van Voorst op tijd thuis kon zijn.

Plaats reactie