MSV 4 begint seizoen helaas met verlies

MSV –IV begint de externe competitie met verlies.

Zeer geconcentreerd was het vierde team bezig maar het mocht niet baten. We verloren met 4-2 van De 7 pionnen uit Epe.  Bjintze , vaak goed voor een punt in een Bondspartij verloor ditmaal. Voor zijn doen moest hij zijn partij al snel opgeven. Martin, voor het eerst in het MSV-IV meespelend ,deed het beter , hij veroverde een ½ punt.  Ik veroverde  zelf een heel punt en we leken op weg naar op zijn minst een gelijke puntenverdeling, zowel Piet , Theo als Wiecher leken op zijn minst een ½ punt te kunnen halen maar het pakte anders uit, alleen Piet Nieuwenhuizen scoorde remise. Wiecher, toch al niet zo in vorm sinds hij les van Gerhard kreeg ging opnieuw onderuit. Theo streed lang door maar delfde uiteindelijk toch het onderspit.
Ook deze keer kreeg ik het gevoel dat er maar heel weinig voor nodig is voor ons team om op zijn minst remise te maken, we lijken maar weinig te kort te komen. Misschien moeten binnen  ons  team eens onderzoeken of er niet een training mogelijk is die ons team opeen net iets hoger plan brengt.

Leo