MSV2 verliest laatste wedstrijd van het seizoen

Vrijdagavond 13 – 04 2012 speelde het tweede team van de MSV haar laatste seizoenswedstijd. Het was een gezamenlijke slotronde, georganiseerd in Lelystad. Wij speelden tegen De Toren 3j uit Arnhem, een jeugdteam met enkele volwassenen, waarschijnlijk om de uitwedstrijden te kunnen afrijden.

De organisatie nam nog een minuut stilte in acht, na overleg met mij, vanwege het overlijden van Kees. Waarderen wij zeer.

Voorafgaand was duidelijk dat wij tweede zouden worden in de eindstand. Het is ons niet gelukt deze tweede plaats extra glans te geven door een overwinning. Sterker nog, door ons eigen gepruts (mij incluis) verloren we zelfs met 4½ – 3½ van deze kinderen die nog tegen degradatie vochten. Het is altijd lastig tegen kinderen te spelen, want je weet echt niet wat je van kunt verwachten. Daarnaast missen ze nog elk benul van etiquette, zoals ook deze wedstrijd enkele keren duidelijk werd. Maar goed, dat was natuurlijk niet de reden dat we verloren.

Felicitaties aan De Toren, zijn wisten zich ook te handhaven. Wij gaan het volgend jaar weer proberen.

De gedetailleerde uitslage hieronder.

Bord MSV2 De Toren 3j uitslag
1 Menno van Koningsveld Erik Duijm (1705)   1 – 0
2 Roelof de Wolde Frank van Hoorn (1675)   0 – 1
3 Stefan Spekreijse Catheleijne Sanders (1839)   ½ – ½
4 Boen Tan Raimond Vastenhout (1686)   1 – 0
5 Willem Wijnstok Jorick Laan (1832)   0 – 1
6 André Klomp Vincent Vleeming (1869)   ½ – ½
7 Bas van der Zwaag Yassine Mouhdad (1752)   0 – 1
8 Alexander van Setten Iris Roelofs (1710   ½ – ½
      3½ – 4½
Één reactie
  1. OK jongens, jammer van de nederlaag, maar trek het je niet te erg aan. Het is goed dat we nu rust hebben in de OSBO-competitie, zo kunnen we ons straks voorbereiden op het nieuwe seizoen en nu eerst tot onszelf komen.