Anne-Bert en Marc Evers dwingen weer promotie af

Marc Evers is net de Volendamse boot “de heen en weer”. Dit schip voer vroeger als veerboot tussen Volendam en Marken (eiland genoemd naar Marc en Marc? ) en staat nu op de wal in Volendam. Altijd als de plaatselijke voetbalclub weer promoveerde of degradeerde (en dat is nogal eens gebeurd) wordt genoemde boot gebruikt bij een cereminiele plechtigheid. Alle elftalspelers gaan dan even aan boord van de “heen en weer”.
Naast Marc Evers is ook Anne-Bert weer gepromoveerd en ook niet voor het eerst, een keurige prestatie. Eens kijken of deze mannen zich in de derde periode kunnen handhaven op het hoogste niveau!
Er waren veel spelers uit deze groep in de OSBO actief en daarom waas er maar 1 partij en die was van Bjintze en dan ook nog tegen iemand uit een hogere poule io.v.m. onevenheid.
Er degradeert deze periode maar 1 persoon naar de C-groep en dat is ondanks een zege in de OSBO Willem Spijkers. Enkele spelers uit de B-groep zijn tijdelijk afwezig en deze poule mag niet te klein worden, anders komen er problemen met de indeling.

UItslag laatste ronde:
Harry Besselse – Bjintze Bakker 1-0