Bart vloert Gerhard!

Het computerprogramma protesteerde een tijd lang tegen de indeling, maar uiteindelijk won de mens en kregen we weer een mooi programma voorgeschoteld! Wat te denken van de partij tussen Gerhard en Bart. In de langste partij van de avond was het Bart die het koelbloedigst bleef en de winst meenam in de trein naar Beilen. Intussen had Roel Donker, de trotse koploper regerend clubkampioen Rienk van den Berg uit het bekertoernooi geknikkerd en was Fokke op het bord de meerdere over Alexander van Setten.

Jeugdspeler Bas de Boer mocht het tegen een A-speler proberen: Harry Besselse en bas kwam beter uit de opening. De andere delen van de partij waren echter voor Harry, die dus ook het punt pakte.

Menno wist keurig van Stefan te winnen en Willem Wijnstok verloor eerst een vluggertje tegen Ko, maar de competitiewedstrijd was voor Willem “Frost” Wijnstok. André Klomp wist Boen Tan onder de duim te houden, geen geringe prestatie. Tot slot waren er nog remises bij Sibbele en Bjintze en bij Susanti en Henk. Bjintze had ergens mat in   één kunnen geven, maar hij en ook Sibbele hadden het niet gezien. Aan de bar werd al gesproken over het oprichten van een C-groep voor beide spelers! Voorlopig zijn beide spelers wel even uit de gevarenzone!

Uitslagen:

Andre   Klomp Boen Tan 1-0