Bas nu ook snelschaakkampioen

Het is fijn om te zien als een kampioen nog steeds blij is bij een kampioenschap! Dat is zo met Bas de Boer, die gisteravond na een gezellige en spannende avond snelschaakkampioen werd van de MSV. In de laatste wedstrijd van de avond werd het beslist. Bas had aan een gelijkspel genoeg tegen Fokke en dat werd het ook: 1-1, ieder een winstpartij. Eerder die avond had Bas twee halfjes verspeeld aan good old Stefan en Martijn!

Lennart speelde ook een prima toernooi, evenals Willem. Ze werden samen keurig derde. Voor Menno is dat snelle gedoe niet echt wat. Hij eindigde in de middenmoot. Maikel debuteerde goed op dit niveau met 6 punten.

Gejuich ging er op toen de sympathieke Henk V. zijn eerste halfje pakte!

In de B-groep ook een mooie winnaar: Ko Scheele!! Hij kwam, zag en overwon als een Romeinse keizer. Henk Twerda werd netjes tweede, net voor Luit.

De wedstrijdleiding en indeling was in de vertrouwde handen van Sibbele, die samen met Bjintze een trainingsmatch speelden. Het werd 2-1 voor Sibbele.

De eindstanden:

1. Bas 16