Bekertoernooi zoals dat behoort te zijn!

Het was gisteravond ook bekeravond en dat hebben we geweten zeg! De vonken vlogen er vanaf bij de meeste wedstrijden.

Otto kon het twee keer echt niet redden tegen een ontketende Piet H. maar kon met opgeheven hoofd het pand verlaten, want hij speelt goed in groep B. Bij Bert en Martien werd het na spannende strijd 1-1 en er moest gevluggerd worden. Martien won het snelschaken en gaat dus door en oogste alle lof aan de bar door het uitschakelen van een echte cupfighter in B.

Als klap op de vuurpijl was daar de titanenstrijd tussen Wessel en Lennart. Dit was het hoogtepunt in het bekertoernooi tot nu toe, want er moest zelf een Armageddon aan te pas komen om een winnaar te krijgen, immers de reguliere partijen en de snelschaakwedstrijden waren in 1-1 geëindigd.

Uiteindelijk was Lennart de gelukkige winnaar! Onder toeziend ook van behoorlijk wat publiek won hij de Armageddon van Wessel, die ook tevreden naar huis mag gaan, want ook hij had het publiek met mooi schaak vermaakt. De club kan nog veel plezier beleven aan deze echte liefhebbers!

Bekeruitslagen:

Piet H. – Otto 2-0