Interne competitie van start

Op 22 september 2020 is de interne competitie van start gegaan. Er waren 20 spelers gekomen, waarvan 11 in de A-groep en 9 in de B-groep. Een aantal leden komt niet, omdat ze de risico’s te groot vinden, zoals Frank, Luit en Bjintze.

Er was een stuk van de kantine voor ons afgezet en we konden ook terecht in de aquaria, zei het dat in een ervan het licht niet brandde. Ondanks deze afzettingen meenden een aantal volleybalsters dat ze wel dwars door ons heen konden lopen in plaats van via de looproutes. Nadat ik er een paar had uitgekafferd en Ankie erbij gehaald had ging dat gelukkig beter.

Helaas was ik vroeg klaar. Tegen Bas deed ik iets fout en dan weet je het wel. Leon speelt dit jaar mee bij de senioren in de B-groep. Toen ik weg ging stond het gelijk tegen Otto, maar uiteindelijk verloor hij wel. Maar daar leer je van. Martijn zette Dick mat met twee paarden, die partij krijg ik nog voor het Nadenkertje. Piet N. uit de B-groep deed Wiecher uit de A-groep in het zand bijten. De meeste uitslagen waren voorspelbaar.

Verder bleek al op de ALV en ook gisteren in de wandelgangen dat er bijzonder weinig animo is voor de externe competitie. Met vier man in een auto naar een slecht geventileerd buurthuis gaan ziet bijna niemand zitten. Als bestuur zullen wij nog een peilen bij de leden hoe dat zit en anders moeten we onze inschrijving maar cancelen. Alleen het eerste heeft er zin in, zoals het nu lijkt.

De uitslagen:

Bas – Willem 1-0