Sterkere A-groep dit seizoen!

In de hoofdgroep van de MSV dit jaar meer sterkere spelers. Wat te denken van de terugkeer van Roel Donker intern en wat mooi dat ook Menno van Koningsveld weer intern gaat spelen!
Regerend kampioen Rienk van den Berg zal er zijn handen vol aan hebben, al begon hij het seizoen met een overwinning op Sibbele Bonthuis, die het eerste deel van de partij goed tegenstand bood.
Ook Gerhard Pauptit startte met een vol punt. Reeds in de openingsfase kwam Henk Vosmeijer helaas al op achterstand. Stefan Spekreijse dacht dat Alexander van Setten lekker getafeld had en een beetje slaperig zou zitten te spelen. Niets was minder waar en deze onderschatting werd afgestraft met een nul.
Boen Tan vertrok energiek uit de startblokken en hield Fokke Jonkman op remise.
Roel Donker won vlot en regelmatig van Ton Starink en Bart Davids won van Luit Oomkes, al was die wedstrijd veel moeilijker te winnen.
André Klomp leek lange tijd de beste kansen te hebben tegen Willem Wijnstok, maar laat op de avond bleek het toch allemaal binnen de remisegrenzen te liggen.

De uitslagen van ronde 1:

André Klomp – Willem Wijnstok rem.
Luit Oomkes – Bart Davids 0-1
Alexander van Setten – Stefan Spekreijse 1-0
Boen Tan – Fokke Jonkman rem.
Gerhard Pauptit – Henk Vosmeijer 1-0
Sibbele Bonthuis – Rienk van den Berg 0-1