Jeugd Grand Prix Groningen

Komend weekend gaat er een grote delegatie van 11 kinderen van Meppel naar Groningen. De kinderen doen mee aan het laatste Grand Prix toernooi van de NOSBO. De jongste deelneemster ooit aan de Grand Prix toernooien doet ook mee en komt uit Meppel namelijk Elisia Pathuis, zij is 4 jaar. Daarnaast strijden Marrit en Wessel onderling om de eindoverwinning in de NOSBO Grand Prix cyclus!  Op dit moment staat Marrit nog iets voor, maar het beloofd erg spannend te worden! Voor veel kinderen is dit hun eerste toernooi ervaring als opstapje naar volgend jaar waarin het de bedoeling is dat we met de jeugd de toernooien goed gaan bezoeken. Fijn dat er nu al zoveel kinderen aan meedoen en laten we er zaterdag een leerzame en gezellige schaakmiddag van maken.

De einduitslag van het Grand Prix toernooi zal later te vinden zijn op :

www.nosbo.nl

5 reacties
  1. Hoorde gisteren dat de jongste Van Forreest 5 jaar oud is en stap 3 al af heeft. Zorg er wel voor dat onze kids ook weten dat ze van dat hele hele kleine meisje gaan verliezen en het niet al te erg gaan vinden :P.

2. Zet ‘ m op allemaal! Ook genieten van de mooie schaakdag en sportiviteit!
    Ik ga zondag met de club van Cuers in een busje naar Varrages, waar een rapidtoernooi is. Samen spelen en samen eten.
    Groeten, Sibbele

3. FantastischsSibbele. Zo hoort schaken te zijn..Lekker een gezellige dag van maken en tot slot samen eten. Veel plezier in Varrages en wij gaan morgen ook lekker een potje schaken.