Jeugdteam op sloffen langs Sneek 2

Op maandagavond 17 februari mocht ons jeugdteam aantreden in en tegen Sneek.Het was Jelmer aan bord vier die ons keurig op 1-0 bracht. Jelmer speelde rustig en geconcentreerd, gehaalde voordeel en bouwde zijn voorsprong rustig uit en zette op het laatst zijn tegenstander mooi mat.
Vervolgens bleken Bas en Marrit veel te sterk te zijn voor hun tegenstanders, 3-0 dus. Beide spelers speelden gedegen, wonnen hier en daar stukken en de overmacht werd steeds groter tot de nederlagen vielen. Alleen Roeland aan bord 1 moest echt aan de bak.Hij stond eerst voor maar blunderde en kwam een loper tegen drie pionnen achter. Uiteindelijk werd het toch 4-0 voor MSV, maar pas na lange strijd. Roeland wist een toren in te sluiten en te veroveren en dat was beslissend.
De klok bleek ook nog verkeerd in gesteld en daarom vertrokken we pas laat uit Sneek, omdat de wedstrijd te lang had geduurd, maar dat mocht de pret over de zege niet drukken. Het was een sportief en gezellig treffen in Sneek.