Jeugdteams kwalificeren zich voor NK’s

Vandaag, zaterdag 3 maart, zijn twee jeugdteams van MSV naar Arnhem afgereisd om voor de JCC (Jeugd club competitie) te spelen. Joas, Florian, Simon en Eva vormden het C-team, en Kamil, Thomas, Jim en Mees deden mee bij de E-teams.

We speelden voor het OSBO kampioenschap, en voor plaatsing voor het NK. Het zeer ervaren, maar nog heel jonge C-team (3 D-spelers en 1 eerstejaars C) deed lang mee om de titel, maar verloor helaas in de laatste ronde zijn enige wedstrijd, en werd daarmee tweede. Het E-team deed, zeker gezien de nog geringe toernooiervaring van de spelers, ook heel goed mee, en werd uiteindelijk zelfs vierde!

Twee prachtige prestaties, met bovendien als gevolg dat beide teams zich wisten te plaatsen voor de respectievelijke NK’s!!

Speciale vermelding nog voor de twee bord 2 spelers: zowel Florian als Thomas speelden slechts een partij gelijk, en wonnen de rest! Zij waren dan ook de topscorers van de dag van MSV.

Plaats reactie