Assen Grand Prix 2013 en NK jeugd D meisjes(t/m 12 jaar)

Een trotse Teun kwam vanavond op de schaakclub binnenwandelen met een prachtige beker in zijn handen. Hij was samen met Wessel naar het Grand Prix toernooi geweest voor de jeugd in Assen. Een prachtige 2e plaats had hij gehaald in de G-Groep met 4,5 punten uit 7 partijen.
Trots stond de hele avond de beker op de tafel naast zijn schaakbord. Klasse Teun!.
Ook de jonge Wessel deed het prima. Hij scoorde 3,5 uit 7 partijen en behaalde daarmee de 4e plaats in groep D.

Op diezelfde dag had Marrit haar slotdag van 3 dagen intensief schaken in Rijswijk. Het NK voor meisjes t/m 12 jaar. Terwijl Marrit nog maar 10 jaar is. Ze mag nog 2 jaar meedoen in deze klasse. Ze ging elke dag beter schaken. De laatste dag scoorde ze 3 uit 3 en werd daarmee 12e van alle deelneemsters. Ze was daarmee het beste meisje van alle 10-jarigen en kon ook trots en tevreden naar huis gaan. Wat een prestatie. Gefeliciteerd Marrit! Op onderstaande link van de Haagse schaakbond kun je ook Marrit haar partijen naspelen.

NK Meisjes D :

Assen Grand Prix jeugd :