Belangrijke mededelingen!

Beste schaakvrienden,

Hier enkele mededelingen van het bestuur:

– Bij Oasis gaat het een en ander veranderen. De firma Heineken huurt het pand de komende tien jaar en voert veranderingen door, zoals het sluiten van de bar boven op de dinsdagavond. Misschien kunnen de schakers die wat minder goed ter been zijn beneden in de serre schaken.

-Als bestuur vinden we dit niet ideaal en daarom vergaderen we deze week over deze mededeling aan ons gedaan. We willen in gesprek over andere oplossingen. Schaken op twee plekken is niet echt gezellig. De huurprijs die we nu betalen is niet hoog, we zorgen voor een redelijk stuk omzet in Oasis op de clubavonden en op de zaterdagen dat de MSV 1 speelt. Allemaal zaken die we mee zullen nemen in een gesprek. Volgende week meer nieuws!

Wijziging mobiele nummer van wedstrijdleider Sibbele. Is nu: 06-83539649 E-mail: sibbelebonthuis@gmail.com

2 reacties
  1. Jammer dat men van plan is de bar te sluiten boven. Hopelijk vinden jullie een manier om het voort te zetten bij Oasis, het is een van de meest sfeervolle locaties in het land om te schaken!

Als er nog over het niet sluiten van de bar te praten valt: denk ook aan de snelschaakkampioenschappen van Nederland op het kerkplein georganiseerd. We zorgen daarmee ook weer voor publiciteit en aanloop.

2. Ik kom net terug van een lekkere vakantie, ik weet niet of het bestuur al vergadert heeft maar …bah wat een vervelend bericht voor het nieuwe jaar! Ik ben er beroerd van. Voorlopig geen Heineken voor mij.