Meppeler schakers actief in Wolvega……

IGM Dennis de Vreugt en Fokke Jonkman speelden in de A-groep van het Remco Heitetornooi te Wolvega en speelden met wisselend rsultaat: Fokke scoorde een keurige 5,5 uit 9 met ratingwinst op papier en Dennis speelde een dramatisch toernooi met slechts 5 punten en een denkbeeldig ratingverlies van bijna 2 punten. Hij kan gelukkig uithuilen bij IGM Loek van Wely die zijn bijna gewonnen paard zag wegrennen toen hij in de laatste rond met wit verloor van IGM Sipke Ernst. IGM Fridman werd zo de lachende derde uiteindelijk.
In de B-groep scoorde Alexander van Setten 4,5 met een groot denkbeeldig ratingverlies, Harry Besselse scoorde 4 puntjes met een weinig denkbeeldig ratingverlies en ikzelf speelde 3 uit 6 met geen ratingverlies. Ik moest een paar rondes missen i.v.m. een jubileum bij Caissa Elburg en de thuissituatie. ( Tiny was net aan haar neus geopereerd en de vrouw gaat voor het spelletje…… )
Het is een goed georganiseerd en gezellig toernooi op een prachtige speellocatie, aan te bevelen voor andere clubleden volgende keer. Piet Hornstra en Rienk van den Berg zijn nog langs geweest als supporters, maar het mocht niet baten. Volgend keer beter!

Één reactie