Schaaksimultaan groot succes

Gisteren werd een schaaksimultaan gegeven. Dennis speelde tegen tien tegenstanders op het plein voor Oasis en Richard speelde in de serre tegen acht tegenstanders. Het was lekker warm en heel gezellig. Het terras zat stampvol. Met toestemming van Oasis konden we vijf tafels tegen elkaar aan plaatsen, zodat er tien spelers konden zitten. Ik hield het het langste vol, maar de grootmeester ging met een 100% score naar huis. Hij haalde elf uit elf, omdat Ton nog een keer mocht na een heel snelle nederlaag.

Richard verloor drie keer, en wel tegen Rienk, Roel en Stefan. Bjintze hield het heel lang vol, maar om half twaalf was het gebeurd. Dit moeten we volgend jaar weer doen. Foto’s en partijen volgen.

2 reacties
  1. Ja, was heel leuk! Natuurlijk heeft Dennis het geluk aan zijn zijde gehad, omdat Stefan en Rienk lekker binnen bleven zitten. We zullen in september (of is het eind augustus?) wel zien of we daar wat verandering in kunnen brengen!

2. Netjes Dennis en erg leuk dat jullie samen wilden komen uit Amsterdam, klasse!!
    Ik heb afgelopen zaterdag een simultaan gegeven in Cuers, waar een kleine schaakclub zit. Gelukkig was de tegenstand niet te sterk en haalde ik 9,5 uit 10.
    Op 30 juni speel ik een rapidtoernooi in Varrages.