Spelers en supporters Meppel 1 opgelet: indeling en speeldata bekend!

De MSV 1 speelt komend seizoen weer in de tweede klasse A en aan de hand van het speelschema kunnen jullie zien met wie.
Willen de spelers de data in de agenda of op het behang tegenover het bed zetten?! Als je bepaalde data niet kunt, graag zo snel mogelijk melden, liefst voor 1 september, dan kunnne we gelijk vervanging regelen.
Het bestuur wenst MSV 1 een goed, sportief en gezellig seizoen toe met hopelijk weer vele mooie en bijzondere partijen!

r1 za 15-sep MSV – VAS
r2 za 6-okt Caissa-Eenhoorn – MSV
r3 za 3-nov MSV – Caissa 3
r4 za 24-nov Groninger Combinatie 4 – MSV
r5 za 15-dec MSV – SISSA
r6 za 16-feb Utrecht 2 – MSV
r7 za 9-mrt MSV – Emanuel Lasker
r8 za 6-apr De Waagtoren – MSV
r9 za 20-apr ESG Dr. Max Euwe 3 – MSV

3 reacties
  1. De indeler van de KNSB houdt zo te zien niet rekening met voorgaande jaren. Vorig jaar speelden we ook slechts 4 van de 9 ronden thuis. Dit jaar is dat weer het geval. Ook blijkt dat de noordelijke teams benadeeld worden namelijk Sissa, Emanuel Lasker en MSV spelen 4 thuisronden. Is dit beleid van de KNSB ?.. Misschien moeten we maar overwegen om dit jaar de slotronde in Meppel te houden.

2. Ho ho, laten we niet te snel oordelen. Ik heb het bij de concept-indeling al nagekeken en, hoewel het niet fijn is 5 keer uit te moeten spelen, vallen de afstanden toch ook nog wel een beetje mee. We spelen immers 2x thuis tegen Amsterdam en 2x hebben we een uitwedstrijd van 1 uur rijden. Lijkt me best redelijk. Volgend jaar zullen we zelf wel weer meer thuiswedstrijden hebben, maar als we zelf de slotronde niet organiseren, maar het allemaal helemaal niks uit: 4x uit, 4x thuis en 1 slotronde. Valt allemaal wel mee dus!

3. Rienk staat goed op scherp en Roel praat genuanceerd als een toekomstig voorzitter, ik ben erg tevreden zo hier in het verre warme zuiden!
    Jammer dat Anne-Bert even stopt bij onze club, maar hij heeft het me uitgelegd en alle begrip voor jou Anne-Bert! We zullen je missen . Loop wel eens binnen, dan krijg je even een lekker pilske van me of een frisje!
    Groeten vanuit la France!