Top en flop in Arnhem voor respectievelijk Sibbele en Gerhard

Bij het ASV-weekendtoernooi scoorde Gerhard slecht, hij haalde slechts twee pun ten, waaronder een bye. De opbouw was telkens goed, maar tegen het eind liet hij te vaak en te veel liggen. Sibbele was als 39e geplaats in de B-poule, maar werd ongeslagen tiende en haalt mooi wat ratingpunten binnen! het was een gezellig, goed georganiseerd en sportief toernooi, dat in Willy Hendriks een verdiende winnaar heeft!

Zie  verder site ASV

4 reacties
  1. Goed gedaan Sibbele, jammer Gerhard! Geen probleem echter: Sibbele is goed warm voor het komend seizoen, Gerhard is gewoon wat krachten aan het sparen voor het eerste :).

2. Tja..op de één of andere manier liep het van geen meter..met een tpr van 1697,
    3 remises, een bye en twee verliespartijen is er werk aan de winkel..Ik zal binnekort eens even een aantal diagrammen en partijen plaatsen. Misschien hebben jullie enig idee wat ik beter/ anders had kunnen doen. Kortom, resultaten om snel te vergeten, maar eerst eens onderzoeken wat er mis gegaan is en trachten er zoveel mogelijk lering uit te trekken.

Gerhard