Welke Meppelers strijden om de titel beste schaker van de OSBO?

Het Persoonlijk Kampioenschap van de OSBO begint op 17 november en er zijn nog plaatsen vrij! Wie komen er vanuit Meppel op dit traditioneel zeer gezellige en spannende toernooi strijden om de titel beste schaker van de OSBO? Fokke heeft het voortouw al genomen en zich aangemeld!

Maar komt Boen Tan weer de veteranengroep onveilig maken? En gaat Sibbele deze keer aan de andere kant van de tafel zitten en zelf meedoen? En onze nieuwe voorzitter, Roel Donker alias de Witte Tornado, komt hij Meppel op de kaart zetten in de hoofdgroep? En de trouwe deelnemers van vorige edities waaronder bijvoorbeeld Henk Vosmeijer zijn toch ook weer van de partij? En hoe zit het met onze Amsterdamse vrienden en de rest van de zes (!) Meppeler teams? Misschien ook leuk voor de nieuwe jeugdleden?
Opgeven kan nog tot 14 november (en voor de Hoofdgroep tot 28 november). Voor meer informatie zie http://www.osbo.nl/new/toernooien/pk_info.php?page=1821

Het bestuur van de OSBO heeft besloten het prijzengeld van de hoofdgroep aanzienlijk te verhogen (staat nog niet op de site), dus wees er snel bij!
Ik zie jullie graag op het PK!

Namens de OSBO,

Alwin Pauptit

5 reacties
  1. En hoe zit het met de voorzitter van de OSBO..?! Gaat hij dit jaar de strijd ook aan
    om de titel te bemachtigen!..

2. Nee sorry, ik doe niet mee. Op zaterdag heb ik voetbal en dan zou ik 5 wedstrijden missen en daarnaast is 20 euro me teveel.

3. Het heeft even geduurd, maar hierbij dan de aanvullende informatie over de Hoofdklasse, inclusief prijzengeld (van de OSBO-site):

“De Hoofdklasse van het OSBO PK begint aanstaande zaterdag. In dit bericht vindt u hierover belangrijke informatie. Zoals jullie wellicht hebben gezien, zijn er helaas nog weinig aanmeldingen voor de Hoofdklasse van het OSBO PK, die aanstaande zaterdag 1 december begint.

Om een goed, leuk en volwaardig kampioenschap te kunnen laten plaatsvinden, zijn er meer deelnemers nodig dan zich tot nu toe hebben aangemeld. We hebben daarom het volgende besloten:

– het prijzengeld is als volgt vastgesteld:
    1e prijs: 500 euro + 30 euro per punt
    2e prijs: 200 euro + 30 euro per punt
    3e prijs: 100 euro + 30 euro per punt
    (dit betreft dus alleen het prijzengeld in de Hoofdklasse)

– de Hoofdklasse van het PK gaat alleen door als zich minimaal 8 deelnemers hebben gemeld, bij minder deelnemers zullen we het helaas afgelasten

We hopen dat zich nog een aantal deelnemers meldt, de inschrijving is nog geopend tot donderdagavond 29 november 20.00uur.

Meer informatie vindt u op http://www.osbo.nl/new/toernooien/pk_info.php?page=1821

Dus doe je mee Roel?