We gaan weer schaken!

Het bestuur van MSV heeft gisteren vergaderd en heeft besloten dat we weer gaan schaken bij Ankie.  Het merendeel van de leden heeft aangegeven fysiek te willen schaken en nu het weer mag gaan we dat doen ook. We beginnen op 21 september, dan weten we ook of de 1,5 meter maatregel van tafel gaat, want het kabinet gaat daarover op 17 september een besluit nemen. Over de opzet van de interne competitie volgt nader bericht alsmede over de wijze van schaken (dus met of zonder Coronabeperkingen), dat ligt ook aan de opkomst.

Het bestuur wijst er op, dat verwacht wordt dat iedereen zich aan de voorschriften houdt en dat het je eigen verantwoordelijkheid is om te komen schaken. Het Coronavirus is  ook besmettelijk voor gevaccineerden, dus houdt je aan de door de overheid gestelde voorwaarden. Het bestuur is niet van plan om een vaccinatiebewijs aan de leden te vragen, het is ieders vrije keuze zich al dan niet te laten inenten.

Voor mensen die niet willen komen blijft er de mogelijkheid om online te schaken, de samenwerking met Steenwijk wordt verplaatst naar de maandag, als opwarmertje voor de clubavond. Voor alle duidelijkheid de komende weken is het online schaken nog op de dinsdag.

Wat de ALV betreft volgt nader bericht.

Plaats reactie