Gerhard wint lenterapidtoernooi in Oasis

Op dinsdag 12 april was de slotronde van OSBO-klasse 2A in ons Oasis en daarom was er voor de andere clubleden buiten Meppel 2 om een rapidtoernooitje om alvast weer even te wennen aan en te proeven  van het zomeravondschaak dat er straks na de vijfde periode weer aankomt.

Er was een leuke opkomst bij het rapidtoernooi en we speelden om de baard van een profeet. Spontaan haakten er nog enkele schakers aan, die snel klaar waren met hun OSBO-wedstrijd of op visite waren bij hun team. Aan het einde stonden Fokke en Gerhard samen met 4,5 punten bovenaan de ranglijst en Gerhard werd winnaar op weerstandspunten. De rest van de eindstand is helaas verloren gegaan door een fout bij het opslaan, maar het was geen officieel toernooi gelukkig! De club en stadscafe Oasis zorgden voor een hapje op zijn tijd en het werd al met al een gezellige avond op deze manier. Er waren meer dan 100 schakers in Oasis, misschien wel een record!

Volgende week beginnen we aan de eerste van acht ronden in de vijfde en laatste periode van de interne competitie

Kees zal verder verslag doen van het wel en wee van de MSV 2.

1 gedachte over “Gerhard wint lenterapidtoernooi in Oasis”

1. Ik heb alleen verloren van Gerhard en de rest gewonnen en nu is de stand weg.

vooral mijn winst tegen Marc v/d heuvel mocht er wezen.

Reacties zijn gesloten.